dimecres, 2 de desembre del 2015

Activitats assaig OBC

Activitats per treballar a l’assaig

•  observa i escriu  diferències entre assaig i concert.

Les diferències entre assaig i concert són les següents:
Vestuari, tenir el mòbil o objectes personals, cinta al terra, podien entrar i sortir quan no havien de tocar, els primers estaven molt ben asseguts i els últims ja no tant, el director parlava i estava sense partitura.

•  percepció: quins instruments s’hi distingien més?, quins solistes?, quin és el volum sonor de l’obra, (fort o fluix, canvis de ritme)?
Els instruments són: flauta travessera, viola, trompeta, fagot, violoncel i saxo.
El volum de l’obra que hem vist es pot dir que varia segons la part, té canvis de ritme.

• què opines del director, del solista, dels músics, si interpretaven la peça relaxats, enèrgics, concentrats, prenen notes...
Considerem que el director estava molt preparat ja que no tenia davant una partitura i ho feia tot de memòria. Fent referència als músics, podem dir que estaven concentrats i prenien apunts quan era necessari.

•  amb el dibuix de l’orquestra marca tots els instruments que has vist.

Activitats per treballar després de l’assaig

• quines professions relacionades amb l’orquestra has vist avui en aquest assaig? Director, solista, concertino, tutti, cap d’orquestra, músic col·laborador, mossos d’orquestra.

• què opines sobre l’edifici on s’escolta la música, que és la seu de l’orquestra.
És un edifici totalment preparat per a tenir una acústica perfecte. Val a dir que vam estar en una posició privilegiada per a gaudir de l’orquestra visualment, però també hi ha seients on la visibilitat no és gaire bona. I quan l’edifici no s’omple, el que fan és córrer una cortina i tapar aquests seients.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada